Cüneyt Yalmaz - Yalan Şarkı Sözleri

Cüneyt Yalmaz - Yalan Şarkı Sözleri

Hiç mi kıymeti yok, küçücük bir hatır da mı
Kalmamış bizde aşktan eser
Anıların hiç mi bir anlamı yok
Boşuna yaşanmış onca seneler

Sussam olmaz konuşsam bilirim boş
Senin gözün kör, kulağın sağır
Ayrılık bilirim sevene zor
Sana hafif gelen yük bana çok ağır

Bana kaderden söz etme
İsteseydi o yazardı sen bozardın
Sus bana sevdim deme
Sevseydin böyle yarım bırakmazdın

Aşkın sarmıştı dört bir yanımı
Göremedim kapatmıştı iki gözümü
En acısı gözlerin kara çıkardı yüzümü
Bildiğim her şey yalanmış yalan

Söz: Sudenur Çakmak
Müzik: Cüneyt Yalmaz, Sudenur Çakmak
Düzenleme: Cüneyt Yalmaz
Yönetmen: Alişan Günay Yıldırım
Paylaş:  

Aşk Sözleri

Ünlü Sözleri

Facebook Sayfamız

Son Güncellemeler Hakkında Bilgi Sahibi Ol!

email updates